Äntligen Fredag !

Nu är det bara veckor kvar till sommarlovet 10. Det är nice ! Jag har inga planer än så länge..De flesta säger åt mg att ta det som det kommer. Det har jag börjatn med på sistone, riktigt chillt faktiskt. I dag vaknade jag runt kl 07:00 . Zombie- Ruddi hade koma i ca 30 min och jag vara bara så otroligt trött. Men, jag är en morgon-människa. Let's move, Let's move !  jag pushar mig själv till att vakna och känna mig fräsh.

Nu är jag hungrig. Frågan är om jag ska käka eller svälta ut mig själv? Personligen tror jag på det första alternativet. Don't ask me why, jag svälter inte ut mig själv. Jag bor inte i tredje värden, People.

Nu ska jag käka, efter en liten hint från mig själv till mig själv....See you around ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0